Reklama [góra]

Czy w niedzielny wieczór pobijemy rekord?


Media internetowe w porównaniu do gazet dysponują dokładniejszymi statystykami dotyczącymi czytelnictwa. Zainstalowanie odpowiedniego narzędzia na portalu pozwala bardzo dokładnie zliczyć nie tylko ruch na stronie, ale nawet bardziej szczegółowe dane, jak lokalizacje wizyt, wiek czy zainteresowania użytkownika. 

Po kłamliwym artykule ukazującym się na stronach konkurencji zdecydowaliśmy się zaprezentować nasze dane z systemu Google Analitycs – jedynego narzędzia zbierającego statystyki, które jest uznawane przez reklamodawców. Takie dane od dawna udostępnialiśmy naszym partnerom biznesowym. Statystyki wraz z wyjaśnieniem są dostępne w artykule Ponad 10 tysięcy unikalnych czytelników codziennie – chojna24.pl to lider wśród serwisów w regionie.

Rekordowy ruch odnotowaliśmy w czasie wieczoru wyborczego w 2014 roku. Jako pierwsi podaliśmy nieoficjalne i oficjalne wyniki wyborów samorządowych w regionie. Podobnie będzie w najbliższą niedzielę, gdy na żywo będziemy prowadzili transmisję tekstową, zastanawiamy się również nad transmisją wideo na żywo.

Mocno przerysowane statystyki konkurencji

O tym, jak bardzo dane przedstawione przez gryfińską stronę są dalekie od rzeczywistości, świadczy choćby fakt popularności artykułów. Najpopularniejszy tekst na konkurencyjnym gryfińskim portalu ma niecałe 4500 wyświetleń, tymczasem teksty reklamowe na portalu chojna24.pl mają zdecydowanie więcej wejść, niektóre często przekraczają nawet 20 000 wyświetleń

Na grafice poniżej zestawiliśmy najpopularniejsze artykuły na stronie gryfińskiej i artykuły reklamowe opublikowane na naszym portalu (artykuły reklamowe statystycznie mają mniejszą oglądalność), różnica jest ogromna.

Porównanie wyświetleń artykułów na stronie gryfińskiej i reklamowych na portalu chojna24.pl. Liczba wyświetleń jest pokazana przy ikonie oka. 
Nasz najpopularniejszy artykuł z minionego tygodnia przekroczył dawno 30 000 wyświetleń – to siedem razy więcej niż najpopularniejszy artykuł na stronie gryfińskiej konkurencji. 

Kradzież treści i... hasła

Nasi czytelnicy często sygnalizują nam, że czytają podobne artykuły na innych stronach. Bardzo często podajemy informacje jako pierwsi i niestety bardzo często, bez podania źródła, nasze treści są kradzione. Podobnie jak hasło. Portal Chojna24.pl wystartował w listopadzie 2009 roku, od zawsze towarzyszy nam hasło „I wiesz więcej”. Dwa lata temu nasze hasło zostało zmodyfikowane do „Codziennie czytam chojna24.pl i wiem więcej”.

Kolejnym przykładem kopiowania naszego know-how może być sposób oznaczania fotorelacji i video w artykułach za pomocą ostrych nawiasów. 

Profesjonalne treści video

Już kilka lat temu mocno zainwestowaliśmy w segment video. Dzięki temu tworzymy nie tylko profesjonalne reportaże, filmy, ale również spoty reklamowe.

Tylko w ostatnich dniach nasza firma realizowała spoty wyborcze dla kandydatów na burmistrza Adama Fedorowicza i Barbary Raweckiej czy starosty Wojciecha Konarskiego. Tworzyliśmy również filmy reklamowe między innymi dla Inter Cars, sklepu Grant, cateringu dietetycznego SmAktywni.pl czy firmy Pitern – fotowoltaika. Większość z nich można obejrzeć na naszym kanale na YouTube [kliknij tu].


Lider wśród mediów w regionie

W poprzednim artykule zaprezentowaliśmy statystyki z ostatnich dni. Poniżej prezentujemy statystyki z całego miesiąca września. 


Ruch na portalu często zależny jest od prezentowanych treści i wiadomości. W minionym miesiącu najczęściej oscylowaliśmy w granicach 15 000 unikalnych użytkowników dziennie, choć zdarzyło nam się pod koniec miesiąca nawet przekroczyć 20 000 użytkowników. 

Doceniani przez środowisko

Nasi dziennikarze i reporterzy byli wielokrotnie nominowani do nagrody Dziennikarz Roku, konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich oraz Stowarzyszenie Dziennikarzy RP. To największe organizację zrzeszające profesjonalnych dziennikarzy w kraju. W 2017 roku wyróżnienie trafiło do twórcy serwisu Pawła Sławińskiego

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.