Ulice powiatowe po remoncie


Kończą się remonty dwóch ulicy powiatowych w Chojnie. Inwestycja to wspólne działania powiatu i gminy.


Na ulicy Łąkowej gruntownie przebudowano chodnik i drogę dla aut, miejscami jezdnia została poszerzona. Koszt inwestycji to 256 399,03 zł.


Prace prowadzone są również na ulicy Wilsona, tam wymieniono krawężniki, przebudowano chodniki po obu stronach, dokonano regulacji wpustów ulicznych oraz przełożono kostkę w miejscach, gdzie doszło do zapadnięcia jezdni. Koszt tego zadania wyniósł 153 266,61 zł.

Jak informuje Arkadiusz Durma, Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami w Gryfinie - inwestycje współfinansowane są w 70% przez Powiat Gryfiński, a w 30% przez Gminę Chojna. Wykonawcą robót jest Spółdzielnia Usług Rolnych ROL-BUD z  Trzcińska-Zdroju.
Redakcja

12 Komentarze

  1. Serdecznie dziękujemy za remont drogi na ulicy Łąkowej ?
    -chodnik zwężony na całej długości o około 70cm(w dobie budowy ścieżek rowerowych) ,dwie dorosłe osoby się miną ale trzy -powodzenia
    -na drodze wykonano miejsca do wymjania się pojazdów ,szkoda że jest ich tak mało i są zajmowane w/w zatoczki przez działkowców no ale gdzie mają parkować samochody ,,proponuje przejechać się tym nowym odcinkiem i zobaczyć gdzie się wymijają samochody i jak są już rozjechane pobocza przez samochody
    No chyba ,że nie wiemy a w/w odcinek wyemontowanej drogi będzie jedno kierunkowy.
    proszę nie pisać ,że robią źle nie robią też źle ,ale jak się robi w tych czasach to albo się robi porządnie albo się nie zabiera do roboty mieszkniec koloni

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie nie ma najgorszej, jesli widac ze cos jedzie z przeciwka, zawsze mozna wczesniej stanac na zajezdzie, a dzialkowce, nie wiem, ale jakas opcja by sie przydala do parkowania ich aut..

    OdpowiedzUsuń
  3. i jeszcze dodałbym drugi pas ruchu i podziemne przejscia 2 dla pieszych

    OdpowiedzUsuń
  4. chodnik na jagiellońskiej

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi pas ruchu i podziemne przejścia hehe zrób sobie dobre przejście między pół kulami.
    Odnośnie tej drogi normalnie mistrzostwo świata minąć się z kimś przy mostku koło WPOU na dole zwłaszcz jak z góry jedzie ktoś normalnie 50km/h a i jeszcze jedno panowie drogowcy właśnie tam też są barierki ochronne ,które wypadało by pomalować na biało-czerwono tak jak wcześniej zrobiono to w głębi drogi między działkami,kolega pisze ,że można stanąć wcześniej bo jest widoczność tylko pytam się gdzie staniesz jak będą zaparkowane auta w zatoczkach,a gdzie się samochody wymijają to widać już na świerzo wysypanej ziemi gdzie chyba w założeniu miała rosnąć trawa ,podsumowująć bubel i tak został odebrany

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonanie badziewiaste.
    Nowy asfalt ( na razie bez dziur- do zimy ) sprzyja zaś szybkiej jeździe i co niektórzy pędzą tam ponad setką i później wpadają na trylinkę na Willowej i mają problem .
    Poza tym brak parkingu dla działkowców - jedna działka od strony mostku powinna być na to przeznaczona żeby działkowcy tam parkowali swoje auta , bo jak zostawiają je na tych zatoczkach to nie idzie się wyminąć .
    Na mostku dalej jest niebezpiecznie- tam powinna droga biec prosto i dopiero zakręcać a nie jak jest obecnie, że od razu za mostkiem jest zakręt.
    Dodatkowo chodnik jest zwężony i nie idzie się tam wyminąć - kto ukradł 80 cm chodnika ?
    Zrobili węższy , bo ?
    Czy tam nikt nie mysli ?

    OdpowiedzUsuń
  7. A kto ma myśleć , wszyscy mają to w głębokim poważaniu zrobione bo zrobione plan wykonany , a co do szerokośći chodników to jest to teraz bardzo modne zwężanie było szerokie będzie wąskie niech się cieszą ,że jest równe do zimy lub do wiosny bo później alo samo się zapadnie albo PUK przy odśnieżaniu dużym ciągnikiem połamie chodnik no bo się już nie będzie mieścił hehhe POLSKA Heee CHOJNA woooo

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie żebym był pesymistą i malkontentem ale piszę jako inż. drogownictwa: promień skrętu Łąkowa - Łyżwiarska nienormatywny (min 6,0 m - gdzie?), mijanki nie normatywne (długość mijanki min 25 m - gdzie?, skosy 2:1 - gdzie?), skrajni drogowej brak (min 0,5 m - gdzie?, oznakowanie U-9 - gdzie?) pomijam już takie niuanse, że drzewo (o mój Boże)znajduje się w pasie jezdni !!! na zjeździe publicznym może ujdzie :-) bo powinny byś zjazdy publiczne na działki a nie indywidualne (różnica jest znaczna - wyokrąglenia krawędzi a nie skosy) Horror tylko czekać jak posypią się lusterka. Pobocze min 0,5 m w obrębie przepustu - gdzie?. Pod warstwą kiełbaski wyborczej czyli warstwy ścieralnej znajdują się korzenie drzew, za dwa lata pojawią się spękania, za trzy do czterech lat spękań już nie będzie ale za to będą łaty zalane betonem asfaltowym, estetycznie uklepane łopatą (no chyba, że to nie będzie rok wyborczy). Krawężnik drogowy przy chodniku - gdzie?, to coś co wbudowano czyli opornik powinien być wysokości min 12 cm nad poziom krawędzi jezdni - gdzie? Ludzie jak zobaczycie samochód skręcający na mijankę to uciekajcie czym prędzej i chrońcie swoje pociechy zanim samochód poślizgnie się na zgniłych liściach i wjedzie wam w kolana lub w Wasze dzieci.
    To tylko z większa, co mi się rzuciło po kilkukrotnym przejechaniu tą drogą. Szkoda gadać poprostu pieniądze wyrzucone w błoto. Pozdrawiam i życzę bezpiecznego użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. jumz dawno takich pierdoł nie czytałem szczególnie o korzeniach tu cię boli kierowco

    OdpowiedzUsuń
  10. A może tak warszawską by się zajęli dziura na dziurze ale nie... w parku chodniki trzeba zrobić bo przecież wybory blisko

    OdpowiedzUsuń
  11. Łyżwiarska to dopiero tragedia , dziury jak w serze i takie nierówności , że nikt kto tam mieszka na razie nie ma co nawet myśleć o kupnie bmw czy lambo , bo takimi autami nie da rady tam jeździć.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ul Jodlowa???? TRAGEDIA

    OdpowiedzUsuń
Nowsza Starsza