Reklama [góra]


Dlaczego pozycjonowane strony WWW osiągają sukcesy sprzedażowe?


Jeśli prowadzisz działalność e-commerce, doskonale zdajesz sobie sprawę, że bez marketingu sieciowego i walki o pozycję w Google Twoje dochody byłyby o wiele niższe. Właśnie z tego powodu warto nadążać za zmianami w algorytmach i wytycznych giganta z Moutain View. Poniżej w oparciu o rozmowy z ekspertami z branży postaramy się wskazać dwa najważniejsze filary dzisiejszego pozycjonowania stron.

Content is still a king! Podporządkuj się władzy treści

W internecie rządzi content, a więc idealną drogą do widoczności marki i zwiększonej sprzedaży pozostaje regularne generowanie istotnej dla naszych odbiorców treści. Pozycjonowane strony WWW opierają swój sukces na odczytywaniu i zrozumieniu intencji użytkowników w połączeniu z prowadzeniem szeroko zakrojonych kampanii marketingu treści. W agencjach interaktywnych takich jak AFTERWEB nad strategią contentową pracują całe zespoły specjalistów. Fachowi copywriterzy i analitycy dysponujący najbardziej zaawansowanymi narzędziami współpracują, by zainteresować Twój rynkowy target i odróżnić się od konkurencji.

W aktualnym kształcie zalecenia Google każą nam z pomocą tekstów i innych mediów budować ekspertyzę, autorytet oraz wiarygodność. Sprawdza nas w tym aspekcie algorytm EAT, który wymierzony jest przede wszystkim w fake newsy i zawartość o wątpliwej merytorycznie jakości. Jeśli zaś uwzględnimy dodatkowo działania algorytmów SMITH i BERT, zobaczymy, że bezpowrotnie minęły czasy kiedy treścią zajmowały się roboty lub mało wprawni autorzy.

Optymalizacja Page Experience oraz Core Web Vitals

Strony pozycjonowane od tych nie pozycjonowanych odróżnia przede wszystkim stopień optymalizacji SEO. Podczas gdy pod opieką agencji marketingu sieciowego specjaliści troszczą się o nas kompleksowo, inne witryny często pozostają bez elementarnych poprawek umożliwiających skuteczną walkę o dominację w Google. Najważniejsza zaś okazuje się być kwestia SEO zorientowanego na doświadczenie użytkownika danego serwisu (UX) – ten powinien w komfortowy sposób móc nie tylko sięgnąć po nasze najważniejsze treści, ale także pozostać dłużej na stronie, która jest szybka i bezpieczna.

Profesjonaliści zajmą się więc tak zwanymi Core Web Vitals – czynnikami, które mają wpływać na wygodę użytkowania szablonu. Bez dwóch zdań to właśnie zwrócenie uwagi na wrażenia internauty jest największą nowinką w świecie pozycjonowania. Oczywiście nie rezygnujemy jeszcze z tzw. technicznego SEO, ale kładziemy coraz większy nacisk na relację z człowiekiem i potencjalnym klientem.

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.