Odczuwam dużą satysfakcję, z tego, co robię! Poprowadź sklep i rozwijaj się jak Agnieszka z Gryfina


Prowadząc własny biznes zyskujesz większą swobodę i możliwości rozwoju, a także często wyższą satysfakcję finansową, niż pracując na etacie. Dotyczy to także małych miejscowości. Perspektywiczną propozycją dla mieszkańców mniejszych lokalizacji jest otwarcie własnego sklepu we współpracy ze znanym partnerem. W całej Polsce punkty Żabka prowadzi już ponad 8000 lokalnych przedsiębiorców. Przy niskiej inwestycji początkowej, wynoszącej ok. 5 tys. zł, każdy nowy franczyzobiorca otrzymuje “na start” wyposażoną i zatowarowaną placówkę, dostęp do szkoleń, zaplecza serwisowego czy logistycznego oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Możesz dołączyć do ich grona i rozwijać się w sprawdzonym biznesie, także w naszej okolicy.

Agnieszka Lamparska, która od września 2021 r. prowadzi Żabkę w Chojnie, wspomina: - Niemal od 20 lat związana jestem z branżą handlową - zajmowałam głównie stanowiska kierownicze i menedżerskie w sieciach handlowych wielkopowierzchniowych. W pewnym momencie poczułam, że osiągnęłam maksymalnie dużo i nie mam możliwości na większy rozwój. Chciałam iść do przodu, mieć coś swojego i posiadać na ten biznes realny wpływ. Co rusz natrafiałam na plakaty sieci Żabka, uznałam, że to nie przypadek - skontaktowałam się z jej przedstawicielem i w ten sposób prowadzę własną placówkę pod jej szyldem.

Franczyza z Żabką - sięgnij po liczne korzyści

Nowi franczyzobiorcy prowadzą sklep w wynajętym przez sieć lokalu. Placówka jest przez Żabkę uprzednio wyposażana w cały niezbędny sprzęt i meble, a także zaopatrywana w asortyment produktowy. Przedsiębiorcy, działający pod zielonym logo, mogą liczyć na dalsze wsparcie sieci, w tym IT, techniczne, reklamowe czy serwisowe na wypadek awarii urządzeń. Sieć franczyzowa udostępnia im również szereg nowoczesnych narzędzi, takich jak aplikacja Cyberstore, umożliwiająca zdalne zarządzanie placówkami: składanie zamówień czy wyciąganie raportów sprzedażowych, wyłącznie przy użyciu smartfona z dostępem do Internetu. Już na etapie rekrutacji, a dalej przez cały okres współpracy, korzystają z bogatego pakietu zróżnicowanych szkoleń managerskich, sprzedażowych czy finansowych. Żabka regularnie wprowadza dla nich też dodatkowe benefity na przykład ubezpieczenia zdrowotne czy karty sportowe.

Jak wspomina franczyzobiorczyni z Chojny: - Miałam wiedzę na temat handlu, ale żadnej w kwestii prowadzenia własnej firmy. Pozyskałam ją głównie dzięki szkoleniom początkowym i wsparciu ze strony trenera ds. szkoleń. Nie musiałam też inwestować w lokal i jego wyposażenie, wszystko otrzymałam na start od Żabki. Doceniam też przejrzyste standardy sieci, które wyznaczają pewne ramy działalności franczyzobiorcy, a dalej wiele zależy już od jego własnej inwencji i zaangażowania.

Pomimo tego, że branża spożywcza, co pokazała na przykład pandemia COVID-19, jest odporna na różne przeciwności rynkowe, to w sieci obowiązuje także specjalne ubezpieczenie zbiorowe. „Polisa na biznes” ma na celu ochronę franczyzobiorców przed ewentualnym zakończeniem działalności z ujemnym saldem. Franczyzobiorcy, dzięki jasnym zasadom współpracy z siecią oraz jej szerokiemu wsparciu, a tym samym możliwości koncentracji na rozwoju swoich biznesów, rozwijają się aktywnie także w obszarze finansowym. Pomiędzy kwietniem a czerwcem 2022 r. w skali kraju ponad 77% z nich osiągnęło miesięczny przychód w wysokości 22 tys. zł lub więcej.

W niewielkich miejscowościach przedsiębiorcy mogą liczyć dodatkowo na pakiet relokacyjny po przeprowadzce czy samochód do przemieszczania się między domem, a sklepem w ramach programu “Auto na start”.

- Sklep franczyzowy Żabka to biznes z potencjałem w niewielkich lokalizacjach. Klienci nas sobie polecają, chętnie korzystają z oferty produktowo-usługowej, która jest unikatowa. Choć mieszkam w Gryfinie, nie zmieniłabym Chojny za nic w świecie - dodaje Agnieszka Lamparska.

Sklep Żabka - jak otworzyć?

Po pierwsze należy skontaktować się z przedstawicielami sieci poprzez formularz kontaktowy na: https://www.zabka.pl/franczyza lub dedykowaną infolinię: 800 207 208. By rozpocząć współpracę z należy przejść proces rekrutacji, na który składają się m.in. spotkania z managerami Żabki czy szkolenia w sklepie trenerskim z takich obszarów jak kadry, sprzedaż czy finanse. Dodatkowym wymogiem jest rejestracja jednoosobowej działalności gospodarczej. Franczyzobiorcy Żabki, tak jak wszyscy przedsiębiorcy w Polsce, zobowiązani są do samodzielnego uiszczania podatków czy regulacji kwestii związanych z zatrudnieniem. Przy rekrutacji do sieci znaczenie mają ponadto predyspozycje kandydatów - motywacja czy przedsiębiorcza postawa. Początkowy wkład własny niezbędny do rozpoczęcia działalności wynosi jedynie ok. 5 tys. zł i jest przeznaczany na zakup kasy fiskalnej czy koncesji.

- Bardzo mocno utożsamiam się z moim sklepem. Niezwykle ważne jest dla mnie poczucie realnego wpływu na rozwój placówki i osiągane wyniki finansowe. Nie tak dawno zakupiłam mieszkanie i wzięłam samochód w leasing. To, co szczególnie cieszy to zadowolony klient, bardzo często z moim zespołem słyszymy miłe słowa kierowane pod naszym adresem. Wyrobiliśmy sobie już renomę, odczuwam dużą satysfakcję, z tego, co robię. W tym biznesie, jak niemal w każdym innym, ważne jest mieć pomysł na siebie, dużą chęć rozwoju, być zaangażowanym i dobrze zorganizowanym, a także potrafić zbudować odpowiedni zespół - dodaje franczyzobiorczyni Żabki.

Więcej informacji znajdziesz na: https://www.zabka.pl/franczyza
Redakcja

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza