Reklama [góra]

Wraz ze zmianą władz zmieniła się identyfikacja wizualna gminy [foto]


Hasło "Cedynia na okrągło", logo nawiązujące do dyni oraz pomarańczowe kolory nie stanowią już identyfikacji wizualnej gminy. Po zmianie władz, zmieniła się koncepcja promowania miejscowości na zewnątrz. 

Pomarańczowa kolorystyka i logo nawiązujące do dyni zaczęto używać gdy burmistrzem była Gabriela Kotowicz. Chciano stworzyć markę, co roku odbywał się również festiwal "Cedynia na okrągło". Po zmianie władz, zmieniła się koncepcja. Zdemontowano między innymi witacz w pomarańczowych kolorach, który był zamontowany przy drodze wojewódzkiej nr 124 od strony Chojny, inaczej wygląda również strona internetowa. 

Postanowiono wrócić do nazewnictwa "Historyczna Cedynia" a w logo występuje herb miejscowości i zarys pomnika z Góry Czcibora. Wszystkich tych, którzy w weekend będą wybierać się dnia Dni Cedyni, witać będzie również nowy "witacz" na którym znajduje się nowe - stare logo. 



Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.