Sprawdź czy należy ci się zwrot pieniędzy. Komunikat sklepu Biedronka.



Biedronka wydała ważny komunikat i zaoferowała klientom zwrot pieniędzy. Sytuacja dotyczy konsumentów, którzy brali udział w jednej z organizowanych przez sklep promocji.

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny poinformował, że w ramach zobowiązania do zmiany praktyk Jeronimo Martins Polska dostarczy nowe vouchery dla poszkodowanych klientów o wartości 150 zł.

W związku decyzją UOKiK Biedronka została zobowiązana do ponownego przyznania środków finansowych klientom, którzy nie wykorzystali voucherów. W zamieszczonej na swojej stronie sieci informacji czytamy:

"Informujemy, iż klienci, którzy otrzymali voucher w ramach akcji promocyjnej "Magia Rabatów - Zabawki i Książki - Voucher od 01.12.2022 r. do 03.12.2022 r." i nie został on przez nich zrealizowany w odpowiednim terminie niezależnie od przyczyny, uprawnieni są do otrzymania vouchera o wartości 150 zł na cały asortyment w ramach jednorazowych zakupów (z wyłączeniem: napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, preparatów początkowego żywienia niemowląt oraz wszelkich usług czy doładowań, w tym doładowań telefonów, kart podarunkowych czy doładowań kart podarunkowych), niezależnie od ich wartości, ważny rok od daty jego otrzymania (bez możliwości zamiany na gotówkę)". Klienci, którzy są członkami programu lojalnościowego Biedronki, otrzymają automatyczny zwrot vouchera na karcie Moja Biedronka. W przypadku rezygnacji z udziału w programie sieć prosi o kontakt z jej Biurem Obsługi Klienta w celu otrzymania specjalnego e-kodu o wartości 150 zł.
Redakcja

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza