Odbyło się posiedzenie Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, którego głównym celem było zaopiniowanie listy wniosków o dotacje w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026.
W spotkaniu uczestniczyli:
Wicestarosta Myśliborski – Wioletta Drzewińska
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej – Grzegorz Gonera
Przedstawiciel Komendy Powiatowej Policji – Rafał Janzen
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego – Artur Paluch
Skarbnik i Główny Księgowy Starostwa Powiatowego
Naczelnik Wydziału Budownictwa
Przedstawiciel Centrum Usług Wspólnych
Przedstawiciele Biura ds. Obronnych i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Myśliborzu
W trakcie posiedzenia omówiono planowane działania oraz zatwierdzono istotne zmiany w założeniach programu:
Zrezygnowano z zakupu przyczepek do agregatów
Zwiększono środki na organizację obowiązkowego szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
Zaplanowano remont pomieszczenia przeznaczonego do składowania zasobów