Jak wybrać odpowiedni hotel?


Wybierając się na wycieczkę lub podróż służbową, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na odpowiedni nocleg. Wcześniejsza weryfikacja hotelu lub pensjonatu pozwoli nam uniknąć rozczarowania. Czym zatem należy kierować się podczas wyboru miejsca noclegowego?

Lokalizacja

Niezwykle istotne znaczenie ma lokalizacja miejsca noclegowego. Decydując się na zarezerwowanie pokoju na wycieczkę lub długo wyczekiwany urlop, zwracajmy szczególną uwagę na hotele położone w pobliżu zabytków architektonicznych, muzeów, teatrów, linii metra, znajdujące się w miejscach o bogatej infrastrukturze – dzięki temu nie stracimy czasu na dojazd. Ważna jest również komunikacja z dworcami i lotniskami. Wybierając się w delegację służbową, musimy brać pod uwagę przede wszystkim odległość hotelu od celu naszej podróży – konferencji, szkolenia lub biur klientów, których mamy zamiar odwiedzić. Hotel powinien także posiadać miejsca parkingowe – najlepiej wliczone w cenę pokoju. Pamiętajmy jednak, że im bardziej prestiżowa lokalizacja miejsca noclegowego – tym wyższa cena.

Koszt noclegu

Większość gości hotelowych uznaje cenę za najważniejszy aspekt, jakim należy kierować się wybierając miejsce noclegowe. Z całą pewnością jest to element niezwykle ważny, jednak nie najistotniejszy. Niskie koszty noclegu mogą oznaczać kiepskie warunki sanitarne, nieprofesjonalną obsługę, częste awarie urządzeń, brak podstawowych wygód. Najlepiej kierować się zasadą złotego środka – decydować się na hotele lub kwatery o dobrym standardzie, jednak bez nadzwyczajnych luksusów, nie oszczędzając przesadnie. Nie dajmy się złapać w pułapkę niskiej ceny. Nawet oferty noclegów grupowych, prezentowane na popularnych portalach internetowych, często bywają bardzo rozczarowujące – dlatego należy je dokładnie weryfikować.

Opinie

Kierowanie się rekomendacjami znajomych i bliskich to najlepszy sposób na znalezienie wygodnego i komfortowego miejsca noclegowego. Warto także zweryfikować informacje krążące na forach internetowych, gdzie goście hotelowi wymieniają się własnymi spostrzeżeniami, opisują przeżycia związane z noclegiem w danym miejscu, a także zamieszczają realne zdjęcia – czasem bardzo odległe od prezentowanych w hotelowych katalogach. Pamiętajmy jednak, żeby na opinie znalezione w internecie patrzeć z dozą dystansu – nie wszystkie okazują się autentyczne, niektóre pisane są przez menadżerów danego hotelu lub wrogo nastawioną konkurencję.

Standard i wyposażenie

Wyjeżdżając na urlop lub w delegację pamiętajmy o wybieraniu komfortowych pokoi, które zapewnią nam wygodę, relaks i odpoczynek po pełnym emocji dniu. Standardem są pokoje posiadające telewizor, dostęp do kablówki oraz własną łazienkę z prysznicem. Podczas wyjazdu służbowego przyda się również funkcjonalne biurko oraz bezprzewodowy internet. Coraz więcej hoteli zapewnia także dostęp do strefy wellness, gdzie można skorzystać z basenu, sauny lub relaksującego masażu. (źródło: http://www.kwaterywroclaw.pl/)
Redakcja

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza