Reklama [góra]

W czystej przychodni przyjemniej czeka się w kolejce. Porządek zapewni firma sprzątająca


Każdy z nas czasem musi udać się do przychodni. Dla większości nie jest to przyjemne doświadczenie. W towarzystwie innych schorowanych pacjentów trzeba cierpliwie czekać na swoją kolej, wdychając opary silnych detergentów. Czy tak powinna wyglądać wizyta w placówce medycznej? Zdecydowanie nie! Aby bliżej przyjrzeć się problemowi, w tym artykule skupiamy się na należytym sprzątaniu przychodni. Zobacz, w jaki sposób i jak często powinno być ono przeprowadzane. 

Utrzymanie ciągłej czystości podstawą funkcjonowania obiektu ZOZ 

Nie każda przychodnia medyczna jest nowoczesną placówką, dopiero powstałą lub po przeprowadzonym gruntownym remoncie. Wiele obiektów tego typu działa od kilkudziesięciu lat, każdego dnia przyjmując setki pacjentów. O ile w nowych przychodniach łatwiej jest dbać o porządek, wysłużone obiekty i sprzęty wymagają specjalnego traktowania. Brak unowocześnień i wygodnych rozwiązań sprawia, że sprzątanie powinno być powierzone wyspecjalizowanej firmie, nie zaś przypadkowej sprzątaczce. Profesjonaliści posiadają stosowną wiedzę na temat usuwania zanieczyszczeń oraz dezynfekcji w placówkach medycznych. Potrafią dobierać płyny i środki do sprzątania stosownie do strefy skażenia, jak również zabezpieczać odpady w należyty sposób. Co więcej, w wykonaniu specjalistów poszczególne prace porządkowe wykonywane są z określoną częstotliwością, najczęściej raz dziennie. Firmy, które oferują usługi sprzątające na terenie przychodni często zatrudniają sprzątaczy w systemie nocnym. Dzięki temu czynności mogą zostać przeprowadzone w czasie, gdy obiekt jest zamknięty – tak, jak powinno się to odbywać. 

Codzienne sprzątanie przychodni wpłynie na komfort przebywania w placówce 

Kiedy pacjent ma do wyboru zapisać się do jednej z dwóch przychodni, porównuje obiekty pod kilkoma względami. Oprócz dostępności lekarzy i zakresu usług, uwagę zwraca się także na komfort, związany z wizytą w placówce. Dobrze zorganizowana recepcja, elektroniczny system rejestracji czy udogodnienia w postaci automatu z kawą lub podjazdu dla osób niepełnosprawnych też mają znaczenie. Podobnie, jak czystość. Czekanie w kolejce na lepiących się krzesłach czy konieczność korzystania z brudnej toalety w łazience bez mydła, dyskwalifikują przychodnię w oczach wielu pacjentów. Dlatego kierownictwo powinno rozważyć stałą współpracę z firmą sprzątającą, jaką jest DELUXE. Zdając się na pomoc profesjonalistów można być spokojnym o warunki panujące w przychodni i zapraszać kolejnych pacjentów do korzystania z usług lekarzy, gotowych by udzielić pomocy.

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.