Reklama [góra]

Twoja oferta pozostaje niezauważona? Bądź widoczny w przestrzeni publicznej!



Skuteczna promocja dowolnego rodzaju działalności to zazwyczaj jeden z nieodzownych warunków tego, by można było oczekiwać szerszego zainteresowania ze strony klientów, a więc i dobrego wyniku ekonomicznego przedsięwzięcia. Narzędzi do tego służących jest dziś bardzo dużo, w ostatnich dekadach zyskał na znaczeniu zwłaszcza internet, nie należy jednak lekceważyć bezpośredniej obecności wszędzie tam, gdzie znaleźć się mogą także i potencjalni odbiorcy. 

Jak wygląda miejsce, w którym spodziewasz się klientów? 

Zachowanie wielu konsumentów to rezultat oddziaływania różnych czynników, nie wszystkie są analizowane przez nich w sposób świadomy. Często jeśli nie zakup danego towaru, to przynajmniej zainteresowanie danym miejscem czy półką w sklepie jest efektem decyzji impulsywnej, reakcji na dobrze przygotowany przekaz, którego nośnikiem może być wszystko – szyld, tablica, czy opakowanie konkretnego produktu. Niezależnie od tego, czy nasza oferta składa się z podstawowych produktów lub usług potrzebnych wszystkim, czy też jej odbiorców wyłuskiwać trzeba z przemierzającego co dnia ulice tłumu, warto więc zadbać o należyte przygotowanie wykorzystywanego przez nas obiektu. Od strony technicznej problemu dziś nie ma. Zamówienie dobrze wyglądającego kasetonu czy innego typu oprawy zrealizuje wiele podmiotów, korzystających z coraz doskonalszych materiałów i rozwiązań technicznych. Ważnym pozostaje, by odpowiednio przygotować jego treść. 

Wszelkiego typu znaki graficzne pełnią większą rolę, niż może się wydawać. Symbol i kombinacja kolorów odciśnięte w pamięci potencjalnego odbiorcy sprawiają, że dany podmiot, choć nadal właściwie nieznany, nie budzi takiej podświadomej rezerwy jak rzecz całkowicie obca. 

Wymyślenie wyrazistej i dostosowanej do rodzaju prowadzonej działalności symboliki, którą będziemy w spójny sposób powielać na różnych nośnikach, jest więc naszym pierwszym zadaniem. 

Zwiększ grono odbiorców Twojego przekazu 

Choć dobrze zaprojektowane treści stałych nośników reklamowych mogą osiągać dużą skuteczność, każdy element pozwalający na ekspozycję dodatkowej treści może przynieść nam jeszcze lepsze rezultaty – przemierzając ulice nie wpatrujemy się przecież we wszystkie mijane szyldy, zwłaszcza jeśli nie są wyposażone w odstające do elewacji elementy typu semaforowego. Niepozorne potykacze reklamowe stanową więc całkiem użyteczny oręż w walce o zwrócenie uwagi. To znakomity sposób przede wszystkim na zamieszczenie informacji o poszczególnych pozycjach z bieżącej oferty, na których wypromowaniu najbardziej nam w akurat zależy. Trzeba jedynie ustalić w jakim miejscu możemy bez przeszkód go postawić. 

Innym użytecznym akcesorium, zwłaszcza, jeśli nasz punkt znajduje się we wnętrzu większego obiektu, jest roll up, w jaki możemy zaopatrzyć się np. dzięki ofercie firmy DisplayExpo, którego największą zaletą jest łatwość przechowywania. Tego typu okazałe nośniki otwierają szczególnie duże pole do popisu przy projektowaniu treści, jednocześnie jednak stanowią wyzwanie, aby np. nie stały się nieczytelne przez jej nadmiar. Dzięki wymienności płachty możemy go łatwo przeobrażać, choć nie będzie to aż tak tanie, w jak przypadku potykacza, w którym można umieścić papierowy plakat lub okleić go folią. Szczególnie istotne staje się zatem określenie konkretnych celów, którym ma służyć w danym momencie.

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.