Kasetony reklamowe od A do Z. Sprawdź, co to jest i dlaczego warto w nie zainwestować


Sukces firmy w dużej mierze jest uzależniony od reklamy, jaką dane przedsiębiorstwo stosuje. Dobrze dopracowana kampania reklamowa potrafi zachęcić tłumy klientów do kupna produktów albo skorzystania z oferowanych usług. Lecz jak zapewnić sobie dotarcie do każdego odbiorcy i sprawić, że nie uciekną oni do konkurencji? Sekret tkwi we wciąż niedocenianej reklamie outdoorowej. W odróżnieniu od telewizyjnych spotów czy internetowych banerów, które w łatwy sposób można zignorować, billboardu czy baneru wywieszonego na ścianie budynku nie da się przeoczyć. Dlatego coraz więcej firm przywiązuje olbrzymią wagę nawet do najprostszych form reklamy zewnętrznej, takich jak kasetony reklamowe. 

Z czym się to je, czyli krótki opis kasetonu reklamowego 

Pewnie nie raz spotkałeś się z wiszącą nad wejściem do sklepu czy siedziby firmy prostokątną lub kwadratową tablicą, na której widoczna była nazwa i logo, a czasami też hasło reklamowe. Tak właśnie można podsumować kasetony reklamowe. Ich definicja mówi, że są to jedno- lub dwustronne tablice o dużych rozmiarach z naniesionymi na nie obrazami albo tekstami. W tym miejscu opłaca się zaznaczyć różnicę między kasetonem a banerem – na tym drugim zazwyczaj widnieje o wiele więcej tekstu. W zależności od oczekiwań albo możliwości firmy do wyboru są różne ich odmiany: kasetony z pleksi, styroduru, dibondu albo metalu. 

Reklama niejedno ma imię. Rodzaje dostępnych kasetonów 

Wykorzystany do produkcji surowiec to nie jedyna cecha, jaka odróżnia od siebie poszczególne kasetony reklamowe. Można je też podzielić ze względu na: 

– Sposób użycia: wyróżniamy tutaj kasetony jednostronne i dwustronne. Cała tajemnica polega na wykorzystaniu ich powierzchni: w tych pierwszych treść reklamowa znajduje się tylko po jednej stronie, a w drugich po obu stronach. Montuje się je albo bezpośrednio przy ścianie (1. typ) albo na specjalnym wieszaku (2. typ). 

– Oświetlenie: opisywane materiały reklamowe dzielimy również na kasetony podświetlane i niepodświetlane. Najczęściej firmy wybierają pierwsze z nich, gdyż zapewniają one widoczność o każdej porze dnia. Dzięki temu przekaz dociera do większej liczby odbiorców. 

– Miejsce zamontowania: dostępne są też kasetony wewnętrzne i zewnętrzne. Niektóre bowiem, z uwagi na zastosowany surowiec, nie są odporne na warunki atmosferyczne, nadają się więc tylko do wieszania w budynkach. 

To, jaki kaseton reklamowy zastosujesz, zależy od Twoich oczekiwań. Jednak niezależnie od nich dobrym rozwiązaniem będzie wybór modelu podświetlanego – oferuje je na przykład firma WarMax. Obecna technologia pozwala na zastosowanie energooszczędnych, bezpiecznych modułów LED, które efektownie rozświetlą wizerunek Twojej firmy.
Redakcja

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza